חשיבות הגינה והמרפסת

מרפסות וגינות

בחיי היומיום של רוב הישראלים העובדים, אין הרבה הזדמנויות לשבת בחוץ באוויר הפתוח, להסתכל על הנוף או ליהנות מאור השמש. השגרה של ישראלים רבים מורכבת משהייה ממושכת בחללים סגורים, ממוזגים המוארים על ידי תאורה מלאכותית.

לכן רבים מהשוכרים ובעלי הדירות מציבים מרפסות וגינות גבוה בסדר העדיפויות שלהם בעת בחירת מקום המגורים שלהם. כוס קפה במרפסת, או ארוחה חגיגית בגינה הן הזדמנויות ליהנות לבד או עם משפחה ולנשום אויר צח. אך מרפסת או גינה איננה תמיד מספיקה על מנת לספק חוויה חיובית של שהייה בחוץ.

גשם או שמש חזקה יכולים להרוס את החוויה ולמנוע מהדיירים לצאת החוצה מראש. על מנת ליהנות מהחוץ כל ימות השנה, על הדיירים למצוא פתרון להתגוננות מפני מזג האוויר.

פתרון יעיל ושימושי

מרפסות וגינות

במידה ונמצאים בבית קרקע עם חצר, ניתן להתקין סגירת גינה שתאפשר לשבת בחוץ בכל מזג אויר. פרגולה חשמלית יכולה להיפתח, להיסגר ולהתכוונן בלחיצת כפתור, כך שניתן לשבת תחת כיפת השמיים בימים המתאימים לכך, מבלי לוותר על ישיבה בחוץ בתקופות של גשם, רוח ובשמש חזקה. בבתים קטנים יחסית, או כאשר רוצים לארח כמות גדולה של אורחים, האפשרות לשבת בחוץ מגדילה את כמות האורחים שניתן להזמין ויכולה להוות את ההבדל בין לקיים ולא לקיים אירוע.

חצר שאין בה סגירת גינה עלולה להפוך למוזנחת לאורך זמן עקב חוסר שימוש. בנוסף לכך, גשם חזק וברד לא רק פוגע במי שמעוניין לשבת בחוץ, אלא גם בריהוט החצר. כיסאות, שולחנות וארונות עלולים להירקב או להיפגם עקב חשיפה ממושכת לרטיבות ובוץ.

גם אביזרי נוי כמו עציצים, תמונות פסלים ומוביילים עלולים להישבר ולהיקרע במקרה של רוח חזקה, גשם וברד. לכן על מנת למקסם את השימוש בגינה, מומלץ להשקיע בקניית פרגולה חשמלית והתקנת סגירת גינה.

מרפסות וגינות

סגירת מרפסת

בבתים רבים שאינם צמודי קרקע יש מרפסות. מרפסת יכולה להיות נקודת האור והמרכז של הבית. מרפסת מטופחת ומזמינה מהווה פתרון מעולה לאירוח ולמנוחה, ומעניקה אוויר צח, שמש ונוף גם בבנייני דירות בערים גדולות וצפופות. אך על מנת שהמרפסת תוכל להיות שימושית ונגישה מומלץ לשקול סגירת מרפסת באמצעות פרגולה חשמלית וקירות הניתנים להזזה.

הפרגולה מגינה על הריהוט ומקטינה את כמות האבק והחול המצטברת על פני המרפסת, דבר שמשאיר אותה שימושית לכל אורך השנה ומאפשר פעולות יומיומיות כמו תליית כביסה, מנוחה ואכילה. בנוסף לכך, פרגולה חשמלית הינה נוחה לשימוש ולתפעול, והפעלתה לא דורשת ידע מקדים.

עיצוב מתוחכם

מרפסות וגינות

בשביל למצוא פתרון נוח ויעיל אין צורך להתפשר על העיצוב. פרגולה חשמלית, סגירת גינה, סגירת מרפסת ופתרונות חיפוי נוספים משמשים כאלמנט עיצובי בבתי עסק, בנייני מגורים ואזורי בילוי רבים.

הפרגולה מעניקה מראה יוקרתי והיא משמשת להפרדה בין חללים שונים בחוץ וליצירת מראה מתוחכם ונקי לגינה או לחצר. גם סגירת מרפסת פופולרית בקרב מעצבי פנים ובעלי דירות.

ניתן להתקין פרגולה חשמלית, סגירת מרפסת וסגירת גינה בבית בכל שלב ולא רק בשלב הבנייה.  החלטה על התקנת חיפוי לגינה או למרפסת יכולה להיות מבלבלת, אך ההשקעה החד פעמית הזו מבטיחה שנים של נוחות, שימושיות ויעילות. זוהי הדרך הפשוטה והיעילה ביותר ליהנות מהיתרונות של החוץ, והדרך הטובה ביותר למקסם את השימוש וההנאה מכל חלקי הבית, בכל ימות השנה.

פרגולה חשמלית למרפסת

התחממות כדור הארץ כל שנה זה מוכח את עצמו יותר ויותר ומרגישים את זה בהתהפכות מזג האוויר ליותר קיצוני חום גבוהה בקיץ וגשם עז ושיטפונות בחורף וזה בכל העולם.
האחריות מוטלת עליך למצוא פתרון הצללה מיוחדים לבית שלך ובמיוחד אם יש לך מרפסת שמש, זה צריך טיפול ולא להזניח כי שמש עושה הרבה נזקים לנו לגוף ולרכוש הבית דלתות, ריהוט, צמחים ומה לא.

פרגולה חשמלית למרפסת שמש יכולה להיות הגואל מכל הבלגאן הזה. הרי פרגולה אלומיניום חשמלית מבד מתקפלת היא פתרון הצללה מיוחד ומתאים לכל מקום נותנת לכם סגירה אטומה למים לשמש, רוחות ולרעש.

אם אתם מחפשים להתקין פרגולה אז כדאי לכם שתהיה  נגד מים כדי לנצל את הטח כל עונות השנה.
פרגולה חשמלית נגד מים מבד היא פרגולה אטומה למים ב 100% בזכות היריעות PVC, המרזבים לעמודים והדבר הכי מקסים בכל המערכת הם הגומיות שדבוקות במסילות ובתעלה הקדמית של הפרגולה. בנוסף הפרגולה מגיעה עם 12% כדי להיות בטוחים שהמים יזרמו למרזבים, גם במקרה של ירידת שלג הפרגולה עומדת בתנאים הכי קשים של מזג האוויר.