החשיבות של סגירת חורף

כדי להימנע מירידה בכמות הלקוחות, על בתי העסק למצוא פתרון יעיל ונוח לאפשר ישיבה במקום גם בימים הקרים של החורף, וגם לספק פתרון לשמש הקופחת בימים החמים של הקיץ, פרגולה חשמלית מהווה פתרון מצוין לבתי עסק.

אלפי מבלים מבקרים מידי יום במעל לעשרת אלפים מסעדות ובתי קפה הפרוסים ברחבי הארץ. בשנים האחרונות ביקור בבתי קפה ומסעדות מטפס לראש רשימת הבילויים המועדפים על ישראלים. משקה קר בימי הקיץ או ארוחה חמה ומנחמת בחורף הפכו להיות חלק מהשגרה של ישראלים רבים. גם יציאה למסעדה לחגוג אירוע משמח או לפגישת עבודה הינם דבר שבשגרה. אך ישיבה בתנאי מזג אויר לא נוחים עלולה לפגום משמעותית בבילוי, או לגרום למבלים לוותר עליו לחלוטין מראש. 

פרגולה חשמלית

 

לשבת בחוץ בכל עונה

במסעדות בעלות שטח בנוי קטן יחסית, האפשרות לשבת בחוץ מגדילה משמעותית את כמות הלקוחות שניתן להושיב בזמן מסוים, דבר שמגדיל את ההכנסות ומקטין את העלויות לעומת פתרונות אחרים. ישיבה בחוץ לא מצריכה בניית חללים נוספים במסעדה: פעולה שדורשת אישורים, בניית תשתיות והשקעה כספית גדולה. 

בנוסף לכך, ישראלים רבים מעדיפים את מקומות הישיבה בחצר או בקדמת המסעדה על פני מקומות הישיבה בפנים ממגוון סיבות: אויר פתוח, הנוף, האווירה של הרחוב בו ממוקם העסק או עישון סיגריות. אורח החיים של רבים מהישראלים כולל שהייה ממושכת בחללים סגורים, לעיתים בישיבה מול מחשב באוויר ממוזג, ובלי לצאת אל אור השמש רוב שעות היום. ישיבה באוויר הפתוח היא סיבה מרכזית לבחירה לצאת מהבית או מהמשרד, מכיוון שהיא מאפשרת להתרענן ולחדש כוחות. לכן, אין להתפשר על האפשרות לשבת בחוץ.

סגירת חורף

 

הפתרון המושלם

פרגולה חשמליתסגירת חורף היא פתרון נוח ויעיל לכל בית עסק שרוצה לאפשר ישיבה בחוץ בכל ימות השנה. פרגולה חשמלית יכולה להיפתח ולהיסגר, ולהתכוון בהתאם לצורך. מומלץ לוודא שהפרגולה הנבחרת נפתחת ונסגרת בקלות ובאמצעות שלט או מתג וחסינה למים. חשיבות העמידות של הפרגולה משתנה בהתאם למיקום הגיאוגרפי של העסק ולנזקי מזג האוויר העלולים להיגרם.

למשל, אם זה מקום שסובל מגשמים, ברד שלג או רוחות חזקות. פרגולה חשמלית – סגירת חורף היא הפתרון הנוח ביותר להגנה מפני גשם, שמש, רוח, ואף שלג. הפרגולה מספקת הגנה ללקוחות היושבים במסעדה. אך בנוסף, הפרגולה מגינה על המסעדה עצמה: הריהוט, הצמחים ואביזרי הנוי, שהיו עלולים להינזק במקרה של גשם חזק או תנאי מזג אויר קיצוניים. התקנה של פרגולה דורשת השקעה חד פעמית אך מספקת שנים ארוכות של נוחות ושקט.

פרגולה חשמלית בתי עסק

 

בלי להתפשר על העיצוב

פרגולה חשמלית – סגירת חורף גם תורמת לאסתטיקה של בית העסק. מעצבים רבים בוחרים להתקין פרגולה חשמלית בבתי עסק שונים ובתים פרטיים כחלק מהתפיסה העיצובית שלהם. פרגולה חשמלית מעניקה מראה מודרני ונקי למקום, ומשרה אוירה של יוקרה. הטכנולוגיה המתקדמת של הפרגולה משפרת את החוויה של הלקוח ומאפשרת להתאים את התשתית של המקום לצרכיו, יתר על כן היא משפרת את הרושם הוויזואלי שלקוח חווה כשהוא רואה את בית העסק מבחוץ. פרגולה ממסגרת את החלק החיצוני של המסעדה ומאפשרת חלוקה בין חללים והדגשה של אלמנטים עיצוביים.

התקנה של פרגולה חשמלית – סגירת חורף, מומלצת לכל עסק שרוצה להגיד את כמות הלקוחות, מעוניין לאפשר את הישיבה בחוץ בכל עונות השנה, ומחפש פתרון אסתטי, נוח ויעיל.resturant

איכות מעולה במחיר מצוין והשירות הכי טובה שיש

פתרונות הצללה סופר מתקדמות לאנשים שמחפשים איכות, עיצוב, אומנות ויופי. זה המקום לסגירת מרפסת ואו להתקנת פרגולה לחצר אם אתם בעלי עסקים גם זה יכול להיות מדהים בשבילכם

כל המוצרים שלנו מיוצרים מ- אלומיניום וחומרים ידידותיים לסביבה 

אנחנו בסמארט תמיד דואגים שהלקוח שלנו יקבל את המוצר שלו באיכות גבוהה לפי לוח הזמנים שנקבעו.

אם אתם לא מעוניינים להשקיע בפרגולה לסגירת מרפסת אתם יכולים להזמין סוכך חשמלי נגד שמש מתקפל בקלות שעשוי מזרועות אלומיניום באיכות על.

חלק מהסוככים שיתאימו לעיצוב המרפסת שלך:

ההרכבות מתבצעות על ידי צוות המקצוענים מנוסים בתחום וכל מרכיב חדש מצטרף לצוות מקבל את כל ההדרכות בצורה מאוד אפקטיבית ואינטנסיבית, כדי שנוכל לתת לכם את השירות הטוב ביותר. 
מספר 1 בהתקנת פרגולות וסגירת מרפסות סופר מתקדמות.