סגירת מרפסת בנצרת

סגירת מרפסת בנצרת - נגד מים

סגירת מרפסת בנצרת

פרויקט חדש התקנת פרגולה חשמלית, סגירת מרפסת בנצרת. פרגולה מתקפלת מאלומיניום לקירוי מרפסת לפני החורף.
כמו שאתם רואים בתמונות הפרגולה מגיעה עם תאורה של לדם סמסונג, פרגולה מעוצבת סופר איכותית לחורף ולסגירת חורף חשמלית. 

פרגולה חשמלית בנצרת 

אפ אתם גרים באזור נצרת והצפון אתם נהנים פעמים, מצד יש לכם את הצפון היפה ומצד שני יש לכם סמארט פרגולה.
החברה שלנו מתמחה בהתקנת פרגולות חשמליות מאלומיניום וסגירות חורף.

פרגולה חשמלית בנצרת עשויה מאלומיניום & P.V.C מתקפלת בלחיצת כפתור דרך השלט.

פרגולה תלויה למרפסת:

פרגולה תלויה במפרסת היא פרגולה ללא רגליים ולא צריכה אחזקה או תמיכה כרגליים או עמודים.
הפרגולה נתמכת דרך מותחנים (מוטות מתכת סופר חזקות ) מה שנותנן לפרגולה להראות כאילו היא צפה.
סופר איכותית לא צריכה היתר בנייה.

סגירת מרפסת בנצרת היא דרך פרגולה תלויה הוא רעיון מדהים.

איך הכי כדאי לסגור מרפסת:

 מתלבטם איך הכי כדאי לסגור מרפסת? אם אתם מעוניינים בסגריה יפה מתקפלת או נאספת ניתן לרכוש מחברתנו סמארט פרגולה  פתרונות סגירה:

  • סגירה מעוצבת למרפסת
  • סגירה אטומה למים
  • לא צריכה אישורים
  • לא צריכה אחזקה 
  • אחריות 5 שנים

סגירה למרפסת  יכולה להיות עם פרגולה חשמלית נאספת דגם HEXA או פרגולה חשמלית מתקפלת דגם PVC.
בצד יש אפשרות לסגירה עם מערכת זכוכית חשמלית נאספת, דלתות הזזה או וילונות גלילה חשמליות. 

כל הסגירות נגד גשם עם אחריות. ניתן לקבל ייעוץ חינם דרך המספר 0534665514 או לשלוח הודעה בוואצאפ עם המידות ותמונות מהשטח.

חוק סגירת מרפסות

 

 

מרפסת

מרפסת (בלשון חז"ל: גזוזטרה) היא אלמנט בנוי הנפוץ במבנים רבים הבולט ממנו כלפי חוץ. המרפסת נתמכת על ידי עמודים מתחתיה או נתלית כזיז והיא תחומה בצידה החיצוני על ידי מעקה. בראייה אדריכלית, המרפסת מהווה מקום שהוא בתווך בין פנים לחוץ וכן אלמנט בעל נוכחות חשובה בחזית המבנה.
 

המרפסת הישראלית

המרפסת לוקחת חלק חשוב באדריכלות הישראלית לאורך התפתחותה. שימוש במרפסות היה נפוץ בבנייה הארץ ישראלית, כמקום בעל אקלים ים תיכוני שבו המרפסת שימושית במיוחד.
עם תחילתה של האדריכלות הישראלית בשנות ה-20 וה-30 נבנו מרפסות במרבית בנייני המגורים, ובבתי המושבים צמודי הקרקע נהוג היה לבנות מרפסת או גם מרפסת כניסה.

המרפסת שימשה אלמנט בולט וייחודי בעיקר בבנייה המודרניסטית (הסגנון הבינלאומי בארץ ישראל) ועימה התפתחה "תרבות של מרפסות" – אורח חיים שבו חלק משמעותי מן הפנאי מתקיים במרפסת ולטובת כך אף מאובזרת המרפסת בפינת זולה ורהיטים מתאימים. אולם, עד מהרה בשל מצוקת שטחי דיור הלכו ונסגרו מרפסות רבות ברחבי הארץ לטובת הרחבתם של חללי הפנים.

החל משנות ה-50 נסגרו מרפסות רבות בעזרת חלונות תריסים או בעזרת הפטנט הנפוץ דאז – "תריסול". החל מתקופה זו ובעיקר עם גל בניית השיכונים בישראל, נבנו מרבית הדירות ללא מרפסת פתוחה. לרוב הוקמה רק מרפסת שירות ובה מסתור כביסה.

תופעת סגירת המרפסות הייתה קלה במקומות בהם מעל שטח המרפסת בנויה מרפסת הקומה הבאה. חוק התכנון והבנייה אף הגדיר שטחים אלו כ"שטח מקורה" ולכן גם השתלם לסגור שטחי בנייה אלו כחלק מחלל הפנים גםל סגירת מרפסת בנצרת.

משנות ה-80 הופיעו המרפסות ה"מדורגות". המרפסות המדורגות הן מרפסות הבנויות בחזית הבניין שלא אחת מעל השנייה אלא בדירוג. המראה השכיח ביותר בו נבנו רבים מבתי המגורים בשנות ה-90 הוא בניין מגורים בעל שתי קומות טיפוסיות – טיפוס לקומות הזוגיות וטיפוס לקומות האי-זוגיות בהן המרפסות נמצאות במקום אחר, כך שמעל כל מרפסת יש תמיד מרווח של לפחות שתי קומות עד למרפסת הבאה. טיפוס בינוי זה נתן אפשרות למרפסת מוארת יותר ופתוחה יותר לשמיים ומנע אפשרות של סגירת המרפסת.

אך הדירוג יצר "מוטציות אדריכליות" וחזיתות בלתי סדורות ולא אסתטיות. עם הזמן הופיעו אלמנטים אדריכליים שונים שבאו לטשטש, לפחות במראה החיצוני, את הדירוג. אלמנט שכיח הוא קורות בלתי קונסטרוקטיביות (שאינן נושאות חלק בשלד הבניין) המשלימות את קווי המרפסות המדורגות בחזית ויוצרות אשליה של כמות כפולה של מרפסות בחזית הבניין אך שומרות על עיצוב מסודר וסימטרי.

בשנת 2008 שונה החוק וכיום מאושרת בישראל שוב בנייה של מרפסות מקורות בלי שתיחשבנה בראי החוק כשטח עיקרי של מגורים כולל סגירת מרפסת בנצרת. בבנייני המגורים החדשים שנבנים החל מ-2008 מרפסות של עד 14 מ"ר לדירה (ובממוצע 12 מ"ר לכל דירה) הנבנות אחת מעל השנייה.

 

Accessibility
HE