קירוי פרגולה בטון כל הדרכים במקום אחד

מה זה פרגולה?

מהי פרגולה? גגון שמשמש להצללה מעל חלל פתוח ועשוי לרוב מעץ, אלומיניום או פלדה. ניתן להתקין אותה מעל פטיו, כניסת בית, קירוי בריכה או אפילו באמצע החצר שלך. 

פרגולה היא תכונת גן חיצונית היוצרת שביל מוצלב, מעבר או פינת ישיבה של עמודים או עמודים אנכיים התומכים בדרך כלל בקורות צולבות ובסריג פתוח חסון, שלעתים קרובות מאולפים עליו גפנים עציים.

 מקור המילה הוא "פרגולה" הלטינית המאוחרת, המתייחסת לגג המוקרן.
כסוג של ביתן, זה יכול להיות גם הרחבה של בניין או לשמש הגנה על מרפסת פתוחה או כקשר בין ביתנים.
הם שונים ממנהרות ירוקות, כאשר מנהרה ירוקה היא סוג של דרך מתחת לחופת עצים.
מקור: https://en.wikipedia.org/wiki/Pergola

קירוי פרגולה בטון 

בטון הוא חומר המשומש לבנייה בעל חוזק וניתן לעיצוב בצורות שונות  רוב העולם היום משתמש בבטון לבנייה הבטון המודרני הומצא בידי המהנדס הבריטי ג'ון סמיטון (John Smeaton‏; 1792-1724) בשנת 1756, תוך ערבוב מלט, חלוקים ולבנים מפוררות.

מאפשר לעשות פרגולה בטון אבלן הבעיה שהיא לא אטומה למים ואתם צריכים קירוי פרגולה בטון.

קירוי קורות בטון – פרגולות הצללה בין קורות בטון 

להפוך את הקורות בטון במרפסת לפרגולה אטומה למים הכל חשמלי ונקי לעיין.

ישנם היום מגוון קורות בטון במרפסת בצורות שונות בין אם זה מרובעים או רק קורות. מבחינה עיצובית זה נותן משהו לחלק מהאנשים אבל החלק הגדול מהאנשים לא אכפת להם מהדבר הזה קורות או פרגולה מבטון המטרה של הפרגולה היא לתת צל או לסגור את המרפסת, אבל במקרה של קורות בטון ללא שום סגירה זה נחשב למשהו מודרני פלצני.

פרגולה אלומיניום חשמלית

ישנם כמה אופציות ל סגירת פרגולה בטון אבל הרוב זה לא נותן לכם המענה של אטימות למים חוזק בחומרים וניתן לקיפול ולפתיחה וסגירה.

פרגולה על קורות בטון

חיפשתם פרגולה ל קירוי פרגולה בטון? מעוניינים במשהו איכותי יפתח בקיץ וייסגר בחורף וגם ייתן אווירה של רוגע ועיצוב למרפסת? 
פרגולה חשמלית ניתן להתקין על קורות בטון הדרך הכי קלה לעשות דבר כזה, זה לחייב אלינו או להשאיר הודעה ב וואצאפ עם המידות ואנחנו נכים לכם הצעת מחיר מסודרת לפי המידות וכיוון השמש אנחנו גם נותנים לכם רעיונות לסגירת חורף במוצרים מיוחדים שיתאימו לכם אבל לפני זה אולי תכירו את הפרגולות החשמליות של סמארט פרגולה:
 
  • פרגולה חשמלית מיריעות PVC: דגם איכותי מעוצב בצורה יפה מאוד, מתאים ל קירוי קורות בטון מגיע עם תאורה מובנית בתוך פרופיל אלומיניום, מרזב סמוי לכיוון הניקוז של המים, לא צריכה אחזקה בכלל!
    ולא צריכה היתר בניה!
  • פרגולה אלומיניום חשמלית דגם HEXA: פרגולה מודרנית משלבים של רפרפות אלומיניום נאספות בלחיצת כפתור, אטימות למים, מרזב סמוי , ללא היתר בנייה, מודרנית ומעוצבת ברמה גבוהה,  קירוי פרגולה בטון

קירוי פרגולה בטון

חסרונות פרגולה בטון 

אומנם בהתחלה היא נראית כמו איזה אלמנט עיצובי מיוחד אבל אחרי כמה שנים מתחילים לראות שנתקענו עם פרגולה שצריכה אחזקה, ולא אטומה למים מלאה בסדקים וסתימות בניקוז מים צביעה…אם יש בכלל ניזוק מים.

רוב האנשים מעדיפים לקרות את הפרגולה בטון כדי לחסוך זמן וכסף על עבודה מיותרת מצדם, אם יש פתרון שסוגר את הקורות בטון  בלי נזילות מים זה יהיה רעיון מדהים למי שמעדיף לסגור ולא להוריד את הפרגולה בטון

כדי לפרק את הפרגולה צריכים צוות של מקצוענים ולא לעשות את זה לבד או עם איש מקצוב לבד ניסור ופירוק פרגולה בטון צריך כלים וציוד מיוחד לפירוק ופינוי.

פירוק פרגולה בטון 

יש לכם פרגולה בטון בחצר או במרפסת עושים שיפוץ בבית ועל הדרך רוצים לפרק את פרגולה בטון, אין בעיה. היום יש חברות ניסור בטון מחזיקות בצוותים מיומנים לפרוק וניסור בטון יש להם ציוד מיועד לזה תוך כדי שמירה על המקום בלי לפגוע בבית או בכל אלמנט שנותן חוזק לבית כמו קורה או עמוד. בסוף העבודה אוספים את הבטון וזורקים  למקום מיועד לזריקת פסולת בטון.

מעוניינים בפרגולה חדשה? רוצים ייעוץ? דברו איתנו ואנחנו נדאג לכם לפרגולה סופר איכותית במחיר סביר. שלחו לנו תמונה עם הפרגולה בטון שתרצו לקרות עם המידות רוחב & עומק ונחזור אליכם בהצעת מחיר מסודרת.