מערכת גג פרגולה חשמלית מציעה לכם מגוון אפשרויות ליהנות ממרפסת, פטיו, חצר או גינה כאילו יש לכם סלון בחוץ. פרגולות חשמליות מווסתות את הטמפרטורה של המרחב החיצוני המגן שלך באופן טבעי, תוך הגנה עליו מפני כל מרכיבי מזג האוויר הישראלי: קרינת שמש, גשם, רוח או שלג.

פרגולה חשמלית מחיר

מחיר הפרגולה משתנה בהתאם לדגם של הפרגולה, השטח, העיצוב, גודל הפרופיל..
אז לפני שאתם מזמינים פרגולה חשמלית אתם יכולים לתכנן לכם פרגולה בהתאם לתקציב שלכם.

  • גודל הפרגולה: המחיר משתנה בהתאם לגודל של הפרגולה, אם אנחנו מדברים על פרגולה גדולה מעל 25מ"ר זה יכול להוזיל לכם כמה מאות שקלים למטר בפרגולה חשמלית.
  • דגם הפרגולה: הדגם של הפרגולה זה אלמנט מאוד מכריע במחיר של הפרגולה. למשל: פרגולה  נאספת מאלומיניום תעלה לכם יותר מפרגולה מבד מתקפלת. הסיבה היא שהאלומיניום עולה יותר מהבד PVC.

פרגולה חשמלית מחיר

  • הצורה של הפרגולה: הצורה משפיעה אם אתם מחפשים פרגולה שהיא בצורת קשת זה יעלה לכם יותר כסף בגלל הכיפוף ועובי של הפרופיל, יותר עובדים ויותר קשה להתקין את הפרגולה.
  • צורת השטח: פרגולה מרובעת תעלה לכם פחות בדגם של יריעות PVC, אם אנחנו מדברים פרגולה חשמלית לדגם נאסף מאלומיניום אז כדאי שהיה לכם בצורה מלבנית בגלל שהמקסימום שלה הוא הפתיחה היא 4 מטר מרובע .
  • כמה מנועים צריכים לפרגולה? בשטחים גדולים למשל: 10*5 כאשר הרוחב הוא 10 והפתיחה 5 זה שטח גדול למנוע אחד לכן צריכים עוד מנוע.
  • הוספת בדוד : הוספת בדוד תרמי לתוך הרפפות בפרגולה אלומיניום זה עולה תוספת בין 50ש"ח ל 90ש"ח למטר.
  • עיצוב הפרגולה: ניתן לבחור כל צבע לפרופילים, לקורות ולבד. במידה ואתם מחפשים דמוי עץ זה יעלה בתוספת של 5% ממחיר הפרגולה.

פרגולה חשמלית בזול

אם אתם מחפשים איך לסגור בלי לאבד את השמש והסגירה תהיה אטומה למים במחיר זול אתם חייבים להתקין פרגולה חשמלית PVC. הגוף של הפרגולה מאלומיניום והכיסוי הוא יריעות PVC,
3 שכבות של יריעות בד באיכות על שכבה נגד שמש, שכבה לבידוד ושכבה אטומה למים.
כל הפרויקט הזה מתחיל מ 1,200ש"ח למטר רבוע, המחיר תלוי בשטח ככל שהפרגולה יותר גדולה המחיר יותר זול לפרגולה חשמלית מהדגם הזה.

 מנוע חשמלי

המנועים של הפרגולות שלנו משתי חברות SOMFY הצרפתי או BECKER הגרמני אין הבדל במחירים. המנוע מגיע עם אחריות של 5 שנים, טכנולוגיה אירופית מתחבר לבית חכם, הפעלה קלה ומהירה דרך השלט, יש אופציה להפעלה גם מאפליקציה.

מה המיוחד במנוע סומפי שהוא נפוץ מאוד בארץ ואתם יכולים למצוא אותו כמעט בכל בית עם התריס חשמלי

שטח של הפרגולה חישוב שטחים:

כדי לדעת השטח של הפרגולה אנחנו צריכים לדעת שטח של הפרגולה וחישוב שטחי למדוד את הרוחב & האורך (הפתיחה) של הפרגולה.
אם רוצים לדעת את השטח של סגירת צד לפרגולה מודדים את רוחב & גובהה.