פתרונות הצללה למרפסת – כל הפתרונות האפשריים למרפסת.

המרפסת היא מקום אידיאלי להירגע ולבלות בחוץ, אך החום הצורב של השמש (במיוחד במהלך הקיץ) עלול לגרום למרפסת להיות לא נוחה לשימוש. הסתכלו בשיטות הצללה אלו שניתן לשלב במרפסת בביתך.

סוככים למרפסת שמש:

התקנת סוכך להצללה עונתית, סוככים למרפסת שלנו זמינים במגוון בדים, צבעים ודוגמאות שיכולים להתאים לעיצוב של ריהוט המרפסת וכל ישיבה בחוץ, בדיוק כמו בתמונות למטה.

מומלץ ללכת על סוככים עמידים בפני UV וניתן לקפל אותם כאשר אינם בשימוש.
 שימו לב שניתן לפתוח את הסוככים למרפסת באופן ידני או שאפשר לבחור בסוככים הנשלטים על המנוע.

  • סוכך זרועות  סגירת מרפסת
    אחד ה סוככים למרפסת ופתרונות הצללה הקלאסי עשוי מזרועות אלומיניום וכיסוי בד אקרילי נגד שמש. סוכך הזרועות הוא סוכך חשמלי, דגם קלאסי, פרקטי ונותן צל לשטח לא קטן, נסגר ונפתח בקלות, מתאים למרפסות שמש, חנויות, מסעדות ובתי קפה.
    אחד הדגמים המועדפים ביותר מבין דגמי הסוככים למרפסת.
    משתמשים גם  בו בבתים, משרדים וגנים ללא שום בעיה. מכיוון שהוא נפתח עם זרועות, כלומר מפרקים, זה נקרא סוכך זרועות. ניתן לפתוח ולסגור אותו באופן אוטומטי באמצעות שלט רחוק, כמו כן ניתן להשתמש בו באופן ידני. הוא מנוהל גם מרחוק בקלות הודות למנגנון הממונע שלו. לאחר שימוש בחומרים איכותיים בייצורו, מערכות הסוכך הזרועות עמידות לאורך זמן. מכיוון שהוא מיושם בעיצוב קומפקטי, הוא מוסיף אלגנטיות לחללים.
    זרועותיו מתכווננות בקלות עד 45 מעלות. גודלו ומידותיו משתנות בהתאם לבקשתך והוא מותאם בהתאם לאזור בו תשתמש.
  • רוחב מקסימלי – 7מטר 
  • פתיחה מקסימלית – 3.5מטר 
    באופן אופציונלי, הפרופיל הקדמי של סוככי הזרועות  משמש עם או בלי שוליים.
    ניתן לייצר סוכך מפרקי בעל תכולת צבע עשירה עם צבעים שיתאימו להנאתכם. מכיוון שיש לו פונקציית ביטוי, יש לו את התכונה של פתיחה וסגירה בקלות רבה. יש לו את היכולת לנוע קדימה ואחורה גם בסביבות תמרון צרות. זה מותאם לשימוש בכל עונות השנה. מחירי הסוכך המפרקים משתנים בהתאם לסוג הבד והמנגנון המשמש לייצור.

סוככים למרפסת

  • סוכך קסטה – סוכך למרפסת
    סוככי קסטה מלאה סוגרים בצורה הרמיטית את בד של הסוכך, הזרועות ומנגנון הגלילה כדי להגן עליהם מפני מזג האוויר.
    כאשר הסוכך נסוג או נסגר, הבד מתגלגל בתוך הקסטה לחלוטין והזרועות מתקפלות פנימה. זה מבטיח את הבד ואת החלקים הנעים לא ניתן לראות או להיחשף לרוח או לגשם.
    בנוסף להגנה על הסוכך, זו גם אפשרות חכמה ומסודרת. דוגמה לסוכך קסטה מודרנית זו כוללת גלילי הזנה מרופדים המפחיתים בלאי ומגנים על בד הסוכך מפני האלמנטים. גימור המראה של נירוסטה, צלחות ראש הקצה מכסות את שני קצות הסוכך ואפקט מתוחכם.

סוכך קסטה למרפסת

  • מרקיזה:
    סוככים ומערכות צל של SMART PERGOLA סוככי מרפסת צרפתיות בנויות ממסגרות אלומיניום מחודדות או מסגרות צינורות פלדה, כדי לאפשר עיצוב מיוחד.
    כיסוי בהתאמה אישית מגיעה בכל גודל באורך של עד 6מטר עם פתיחה מקסימלית של 1.8מטר.
    סוככי מרקיזה יכולות להיות מכוסות במגוון בדים, החל מבד, בד אקרילי, רשת צל וטקסטיל מצופה PVC, להגנה מרבית על השמש ומזג האוויר. מעל 100 צבעים זמינים כך שיתאימו לכל סביבת בניין ביתית או מסחרית או לקידום תדמית ארגונית. סוככי המרקיזה  מעוצבים כך שאם הבד ניזוק או צבע חדש הרצוי ניתן להחליפו בקלות יחסית.

סוככים למרפסת מרקיזה חשמלית

  • מגה שמשיה:
    שמשיה מגה, המכונה גם שמשיית הענק, היא מוצר המיועד לאזורים גדולים אחד הפתרונות ההצללה המיוחדים להצללה של סוככים למרפסת. משתמשים בה במקומות כמו מרפסות, בריכות, גנים, חופים, אזורים ופיקניקים.
    באופן טבעי היא מחזיקה זמן ארוך בגלל שהיא עשויה מחומרים מוצקים. שמשיה מגה, המשמשת להצללת שטחים גדולים, ניתנת לנשיאה למקום המיועד בקלות. מודלים של מגה שמשיה מיוצרים לארבעה, שש ושמונה אנשים. משתמשים בו בשטחים פתוחים הזקוקים להגנה מפני השמש והגשם ללא כל בעיה. לשמשיות מגה יש את האפשרויות לצבעים ודגמים שונים.

פתרונות הצללה – סגירת צד למרפסת

  • וילון מסך:
    לסגירת צדדים חזק במיוחד בפני רוחות עד 120קמ"ש, מסגרות אלומיניום בצדדים עם מנוע חשמלי.
    מה שמיוחד בסוכך מסך העיצוב והאיכות של החמורים, נסגר בעדינות, מחזיק להרבה שנים, שומר על הפרטיות שלכם במרפסת, אטום למים וחזק בפני שמש.

סוכך מסך למרפסת - סוככים למרפסת

מתלבטים עם הסוככים למרפסת? רוצים פגישת ייעוץ בחינם? השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם.