סוכך קסטה

סוכך קסטה באיכות גבוהה – כל מה שצריך לדעת

כשאתם קונים סוכך לפטיו או לגינה שלכם, דבר אחד שתצטרכו לקחת בחשבון הוא איזה סוג סוכך או פרגולה תרצו. האפשרויות כוללות סוככים להצללה נאספים, בלחיצת כפתור בקסטה או רק מתקפלות.

סוככים חשמליים הם סוג הסוככים הפופולרי ביותר. הם מספקים פתרון מצוין וחוסך מקום, מכיוון שניתן לגלגל אותם או לקפל אותם כאשר הם אינם בשימוש. עם סוככים נשלפים, אין חשש לפגיעה ברוח או בסערות, מכיוון שניתן לאחסן אותם כאשר התחזית דורשת מזג אוויר סוער.

סוכך קסטה

כאשר הסוכך מתקפל או נסגר, הבד מתגלגל בתוך הקסטה לחלוטין והזרועות מתקפלות פנימה. זה מבטיח את הבד ואת החלקים הנעים לא ניתן לראות או להיחשף לרוח או לגשם. בנוסף להגנה על הסוכך, זו גם אפשרות חכמה ומסודרת.

  • חשמלי מתקפל בקלות, שליטה בשלט או אפילו באפליקציה של הטלפון.
  • מנוע BCKER הגרמני סופר מתקדם וחזק.
  • בד חזק לא נרטב במים, ולא מתלכלך מאבק וחזק נגד גשם.
  • מראה מודרני, עם מגוון צבעים לבחירה אישית.
  • הפרופילים מאלומיניום לא מחליד.
  • אחריות על כל החלקים.

 

סוכך קסטה איך זה עובד?

מתקפלים לתוך הקסטה ( רכיב מאלומיניום שאוסף את כל ה וילון)  נשמר וזה מאריך מהחיים שלו שומר עליו משמש, לכלוך, רוחות, וגשם.
וכך שומרים על מראה נקי ואסתטי גם כאשר הם מקופלים, סוכך קסטה הוא סוכך זרועות אך משודרג מבחינת קיפול.

  • עם יכולת כיסוי לשטח של 24.5מ"ר
  • רוחב מרבי 7מ"ר
  • מתכוונן בזווית עד 45 מעלות.
  • פתיחה מרבית עד 3.5מ"ר

רוחב ופתיחה של הסוכך

איזה בד יש לסוכך קסטה?

אם אתם בחרתם להתקין סוכך הצללה עליכם משמש לסוכך קסטה יש בד מאוד חזק בד אקרילי עמיד בפני אבק, שמש ומים, הבד משולב מחומרים איכותיים ששומרים עליו לשנים ארוכות.
5 שנות אחריות על הבד של הקסטה.

איזה צבע יותר מתאים לסוכך קסטה?

הצבעים של הסוכך הם שיקול חשוב נוסף שיש לשים לב אליו כשבוחרים צבע בד לסוכך. בניגוד להתאמת סוכך לצבע החיצוני של הבניין, שימוש בצבעים בולטים מעניק למבנה שלך מראה מאוזן.
מטרתו היא לתת דגש ויופי לבית או לעסק, וכתוצאה מכך מראה אטרקטיבי.

כאמור, הבנת העיצוב החיצוני של הבניין וסכמת הצבעים מאפשרת לך לבחור צבע לסוכך שמתאים היטב עם הבניין שלך.
האפשרויות לשימוש בצבעי בולטים ל סוכך קסטה הן אינסופיות כמעט. בעלי בתים שרוצים לשים דגש לביתם עשויים לשקול להתקין סוכך בצבע כהה לבית בצבע בז'. לחלופין, בעלי עסקים שרוצים להראות מיוחדים לקהל שלהם עשויים להשקיע בסוכך בצבע נועז המעוצב בצבעים עזים.

התקנת סוככי קסטה:

סוככים הם דרך מצוינת לתת לחצר האחורית או למרפסת שלכם צל מבלי לבנות מבנה חדש לגמרי. ישנם סוגים רבים ושונים של סוככים, כולל נשלף, נייד או אפילו ממונע. התקנת סוכך יכולה להיראות 'קשה, אך כל עוד אתה מודד בזהירות ומוודא שהסוכך שלך נמצא בגובה, אתה יכול להעמיד את הסוכך שלך בבטחה וליהנות מגוון באותו יום ממש.  הכנו לכם מדריך איך לקחת מידות ולהתקין סוכך קסטה בלי דאגות

סמן את מרכז הדלת המדויק שעליו הוא יתלה.
מדוד את כל אורך הדלת שלך. חלק את המספר הזה לשניים כדי לקבל את מרכז הדלת המדויק. השתמש בעט לבד או בטוש קבוע כדי לשרטט קו מעל מרכז הדלת.
לדוגמא, אם הדלת שלך משתרעת על פני 1.1 מטר, חלק את זה לשניים כדי לקבל 0.53 מ '.

צייר סימן במרכז הסוכך המדויק.
מדוד את כל אורך הסוכך ואז חלק את המספר ב -2 כדי לקבל את המרכז המדויק. סמן את הסוכך בעדינות בעזרת עט לבד או סמן קבוע.
לדוגמה, אם הסוכך שלך הוא 1.5 מטר (5 מטר), סמן בגובה 0.76 מטר.

הרם את הסוכך ושרטט קו ישר במקום בו הוא יותקן.
בקש מאדם שני לעזור לך להרים את הסוכך למצב בו הוא יותקן. צייר קו עם עיפרון או קצה לבד כל הדרך מתחת לסוכך מקצה לקצה. חשבו על אורך הסוגריים ורפדו את מרכז הסוכך כלפי מעלה עם מרכז הדלת.

 

מנוע לסוככים

המנוע חשמלי מבית BCKER  או מנוע SOMFY כל המנועים עם אחריות של 5 שנים. סופר מתקדם מתחבר לבית חכם, עם שלט רב ערוצים, בנוסף יש אפשרות לחבר את המנוע לטלפון או לכל מסך אחר.
המנוע לא צריך הכנה מיוחדת הנקודה של המנורה בחוץ יכולה לעזור לנו טוב מאוד.

חיישנים לסוכך

חיישני שמש ו / או רוח הם אפשרות נוספת המסייעת לסוכך שלכם לטפל בעצמו. חיישני השמש יפתחו את הסוכך כך שהוא תמיד מוכן עבורכם ביום יפהפה, בעוד חיישני רוח יחזרו בו כדי למנוע את המנגנון להיפגע. מומלץ להתקין חיישן רטט מובנה לכל הסוככים. ישנם חיישנים המופעלים על ידי שמש, בעוד שאחרים מחוברים לאספקת החשמל שלך.

סוככי קסטה מחיר:

המחירים משתנים בהתאם לגודל השטח המחיר בכללי נע בין 13500 עד 27000.

 

 

סגירת מרפסת | פרגולה חשמלית | פרגולה אלומיניום | סוכך זרועות | שמשייה גדולה לגינה | פרגולה תלויה

Accessibility
HE